سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سواحل تفریحی جزیره کیش

 

سواحل دیدنی و زیبا در کیش

جزیره کیش مروارید خلیج فارس ، جزیره ای بسیار زیبا با دیدنی هایی که خاطراتی ماندگار در ذهن شما می سازد. دیدنی های کیش را واقعا باید دید! برای درک کامل این زیبایی ها حتما باید سفر به کیش را تجربه کنید.
بین تمامی این جاذبه های دیدنی می توان به سواحل تفریحی زیبای کیش اشاره کرد. در اینجا به معرفی چند ساحل تفریحی جزیره کیش می پردازیم.

پارک ساحلی مرجانی

سواحل تفریحی کیش 

پارک ساحل مرجان در شرق جزیره قرار گرفته و یکی از زیباترین دیدنی های کیش به شمار می رود. هر ساله این ساحل ، میزبان بسیاری از گردشگران و مسافرانی است که به این جزیره سفر می کنند. ساحل مرجانی را می توان زیباترین پارک ساحلی کیش نامید که دارای جذابیت های بسیاری می باشد.
این ساحل به دلیل وجود مرجان های زیاد به این نام شناخته شده است . زیبایی های طبیعی در کنار امکانات تفریحی و رفاهی، وجود بازارهای خرید زیاد، انواع پیست های تفریحی و هتل های بزرگ نظیر هتل داریوش، هتل پارمیس و هتل مریم در نزدیکی این ساحل محیطی کاملا جذاب و دلچسب را برای گردشگران به وجود آورده است. شما می توانید پس از خرید از بازار مرجان به این پارک بروید و به ورزش و تفریح بپردازید.

پارک ساحلی میرمهنا

سواحل تفریحی کیش

پارک ساحلی میرمهنا در سمت شمالی جزیره قرار گرفته است و بزرگترین پارک تفریحی کیش است که میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی است که به این نقطه سفر می کنند. این پارک در بلوار دریا از نزدیک مسجد خاتم‌النبیا شروع می شود و دارای اسکله ماهیگیری نیز می باشد.
در نزدیکی پارک ساحلی میرمهنا امکان تفریحی جذاب دیگری نظیر شهر زیرزمینی کاریز نیز وجود دارد. پارک میرمهنا دارای دو فاز است که فاز اول مساحتی در حدود 41000 و فاز دوم 50000 متر مربع دارد و تا میدان جاسک ادامه دارد.
مسافرینی که از طریق تور کیش به این جزیره سفر می کنند می توانند روی اسکله میرمهنا اقدام به ماهیگری و تفریح کنند. تماشای غروب دلنشین خورشید را در این ساحل به هیچ وجه از دست ندهید.

پارک ساحلی سیمرغ

سواحل تفریحی کیش

پارک ساحلی سیمرغ در سواحل جنوب شرقی جزیره قرار گرفته است. مساحت این پارک زیبا حدود 15000 متر مربع است. این پارک در همجواری پارک ساحل مرجانی قرار دارد و دارای امکاناتی نظیر پارک کودکان، امکانات ورزشی و… است.
اکثر مسافرینی که به کیش سفر می کنند از زیبایی های این پارک خاطرات بسیاری دارند. این پارک علاوه بر گردشگران، بسیار مورد علاقه مردم بومی جزیره نیز می باشد.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

سواحل تفریحی کیش

شاید دیدن یک مجسمه به طول 12 متر برای هرکسی هیجان انگیز باشد! بله چنین مجسمه ای در شرق جزیره کیش قرار دارد. مجسمه مرد ماهیگر که نماد شغل مردم بومی جزیره  است در پارک ساحلی به همین نام قرار گرفته است. این مجسمه توسط 4 هنرمند ایرانی و از 12 لایه فایبرگلاس و 6 تن آهن ساخته شده است.
پارک ساحلی مرد ماهیگیر مساحتی در حدود 4000 متر مربع دارد و دارای 2 آبنما در دو سمت می باشد. غروب این پارک نیز مانند سایر نقاط جزیره کیش بسیار زیبا و جذاب است. در این پارک آلاچیق های زیادی نیز برای استراحت و رفاه حال مسافران در زیر درختان در نظر گرفته شده است.
این پارک دارای پوشش گیاهی متنوعی نیز می باشد که تماشای این همه زیبایی می تواند آرامش خاصی برای شما داشته باشد.

پارک ساحلی نارگیل

سواحل تفریحی کیش

این ساحل زیبا و شگفت انگیز در شرق جزیره کیش قرار گرفته است. ساحل درختان نارگیل، با وجود تعداد زیادی از درختان نارگیل و آلاچیق هایی که برای رفاه گردشگران در نظر گرفته شده است.
مکانی کاملا ایده آل و آرام برای اوقات فراقت مسافران فراهم شده است. مکان این ساحل زیبا کاملا مناسب برای قدم زدن و پیاده روی در غروب زیبا ی جزیره است.


» نظر